ЗАГАДКОВА УСМІШКА ДЖОКОНДИ

 


Одна з найвідоміших картин Леонардо да Вінчі - "Портрет пані Лізи дель Джокондо". Інші, скорочені, назви цього твору - "Мона Ліза", "Джоконда". Портрет Леонардо почав писати у Флоренції в 1503 році, а закінчив у Мілані у 1505 році.

Що означає загадкова усмішка зображеної людини і кому її призначено? Жоден із мистецьких творів не викликав стільки здогадок, запитань, гіпотез, як ця знаменита картина.

Давайте уважно поглянемо на це художнє полотно. На ньому зображено молоду привабливу жінку, яка спокійно сидить у кріслі, склавши красиві випещені руки. Привертають увагу її гордовита постава, спокійний погляд розумних очей і ледь помітна усмішка.

Які почуття викликає у нас цей образ? Відчуття величезної внутрішньої сили людини, її велич, необмежених духовних можливостей. Сповнена почуття власної гідності й свідома своєї значущості, Мона Ліза наче звертається до нас: "Подивіться на мене! У мене царствений вигляд, тому що немає у світі нічого, сильнішого за мене. Я все можу, і мені все підвладне. Але я усміхаюся, бо я добра й великодушна".


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІКТОР КОСЕНКО - ОСНОВОПОЛОЖНИК УКРАЇНСЬКОЇ ФОРТЕПІАННОЇ Й КАМЕРНОЇ МУЗИКИ!

ЛЕСЯ ДИЧКО: МУЗИКА, МУЗИКА І ТІЛЬКИ МУЗИКА!

ЦУКЕРКА БАЖАНЬ