БЕРЕЖІТЬ НАЙЦІННІШЕ! З ДНЕМ СІМ'Ї!

          Сьогодні відзначають Міжнародний день сім'ї!


 Мета свята звернути увагу суспільства на важливість сім'ї та проблеми, які часто виникають в сім'ях. Свято відзначають щорічно з 1994 року.
Святкування Дня сім'ї було затверджено резолюцією про Міжнародний рік сім'ї Генеральної асамблеї ООН від 20 вересня 1993 року. Щорічно публікуються послання Генерального секретаря ООН з поточної теми дня сім'ї. ООН розглядає сім'ю як основу суспільства, тому, якщо не поважати права однієї сім'ї, під загрозою опиниться все суспільство.
Сім’я - це щастя, любов і удача,
Сім’я - це влітку поїздки на дачу.
Сім’я - це свято, сімейні дати,
Подарунки, покупки, приємні витрати.
Народження діток, перший крок, перший лепет,
Віра в найкраще, хвилювання і трепет.
Сім’я - дружна праця і вічні турботи,
Сім’я - це багато вдома роботи.
Сім’я - це складно.
Сім’я - це важливо.
Сім’я - це коли
Все на світі можливо.

Колектив музично-театральної бібліотеки м. Житомира щиро вітає всіх з цим чудовим днем!
Бажаємо здоров’я багато-багато,
Хай щастя і мир залишаються в хаті,
Хай горе обходить завжди стороною,
А радість приходить і ллється рікою.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІКТОР КОСЕНКО - ОСНОВОПОЛОЖНИК УКРАЇНСЬКОЇ ФОРТЕПІАННОЇ Й КАМЕРНОЇ МУЗИКИ!

ЛЕСЯ ДИЧКО: МУЗИКА, МУЗИКА І ТІЛЬКИ МУЗИКА!

ЦУКЕРКА БАЖАНЬ